Vinter?

De är nästan de värsta som finns är att vara hästägare på vintern! Tårna fryser av och fingrarna domnar bort.. 
Jag blev så glad när snön försvann och de var ca 7 + grader! Men nejnej, gud hatar mig.. nu ska de börja snöa igen? tack för den! Jaha, de är bara bita ihop och ta fram tjockare strumpor och vantar och ta med till stallet.. <//3
 
Jajam nu ska jag snart iväg till skolan och efter de ska jag till stallet till min vackra ponnybus! :) Och E ska rida lektion idag, mer skriver vi om de när vi kommer tillbaka :) Jag ska vara med och kolla sen ska jag mocka åt 2 hästar och rida en :) Spohie heter hon, de ska bli spännande hehe:)
Hade träning igår, gymkhanaträning :) Hann inte skriva om de för jag hon hem kvart över 10. Men de gick inte direkt så bra hehe, men jag hade en ny häst som jag nästan aldrig ridit innan, var inte driekt van.. Men jaja, de är bara att stå ut tills jag kan ha min egna ponny igen eller en annan ponny som jag väntar på ska bli helt igångsatt :)
 
 
 
       Här får ni en bild på Ess och mig <3 Igronera gärna min min.. PUSS /B


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyfotot.blogg.se

Ponnynörd? VÄLKOMMEN I KLUBBEN!

RSS 2.0