TJOLAHOPP!

Nej men hej på dej igen! Va kul att du hade lite tid över för att kika in här! :)
Vi har nu kommit igång lite här på bloggen, vi har ju skaffat en header som ni kanske sett (fast den är bara tillfällig).
Vi är ju 2 tjejer, E och B kallar vi oss eftersom vi inte riktigt vill ge ut våra namn ännu :)
 
Nu är de jag B som skriver och jag kom nyss hem från stallet :) Jag har mockat och tillbringat lite tid med min älskade monsterponny <3 Min ponny har haft vintervila i 2 månader nu, men ska snart sätta igång henne och då kommer ni både få bilder och roliga texter att läsa! :) så håll ut!
Eftersom att de regnade idag så har jag inte driekt gjort på mycket med henne med jag pysslade iaf om henne en stund <3 pussa på den lilla flickan iaf <3
Just nu sitter jag och väntar på att jag ska åka hem till E :) Hon följde inte med till stallet idag eftersom hon glömde sin moppehjälm hemma och jag som är en sådan duktig tjej, kör henne inte utan ;)
Men ja, som sagt, nu sitter jag här och väntar och har ingenting för mig :) Lägger upp en bild på mitt lilla monster sålänge :)

Detta är gamla bilder, men hon är fortfarande lika vacker <3
 
HOPP sa de :) Hahah, ponnybus <3
 
FUCK U AND SMILE! /Esmeralda 
 
 
 
Visst är min ponnybus vacker? <3 Älskade Esmeralda <3
PUSS /B


Kommentarer
Anonym

så fina hästar kolla in min hästblogg

Svar: tack så mycket! de kan vi göra :)
ponnyfotot

2013-01-09 @ 17:33:37
URL: http://idalillagreta.blogg.se
MMISS

Hej fin blogg följer er på facebook också.. men varför kallar du din häst monsterponny? vad heter den :) kika gärna i på våran blogg också. Rider ochså fast jag rider islandshäst :)

Bloglovin/länkbyte? Hur många unikabesökare har ni? :)

Svar: Haha va kul! :)Min ponny är lite av ett monster.. hon både bits och sparkas hehe och stegrar + sparkar backut, men jag älskar henne så otroligt mycket ändå hihi <3
Vi startade nyss bloggen, men vi har ca 80 :)
ponnyfotot

2013-01-09 @ 17:49:11
URL: http://mmiss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyfotot.blogg.se

Ponnynörd? VÄLKOMMEN I KLUBBEN!

RSS 2.0