Ploppen :)

Hej på dig! :)
Idag skulle E rida men hon blev sjuk och kom inte ens till skolan.. Så det blev bara jag som red :)
Red sophie, de gick bra :) Snällaste ponnyn i världen typ haha <3 Snart blir de rida Blomme i 2 veckor medans hans ägare är i thailand och njuiter.. (inte alls avundsjuk, nää jag gillar att bo i snöstorm...) Men de ska bli kul, för han är ju också väldigt speciell :)
 
E har inte lagt upp ett enda inlägg ännu eftersom jag inte vistat henne hur man gör ännu hehe <3 men ska visa henne så fort jag ser henne! :) Och då kommer de fler roliga inlägg :)
 
btw, om du inte redan gör de, så följ oss på fb! : Vi som älskar hästar <3
 
Här är sophie :) <3 så himla fin <3
Någon som känner igen henne? Hon har tävlat, bla förra året, i scandinavium för sverige :)
 
PUSS /B


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyfotot.blogg.se

Ponnynörd? VÄLKOMMEN I KLUBBEN!

RSS 2.0